ΟΣΑ ΛΑΧΤΑΡΑ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΙΣΙΧΡΟΝΗ

 


Λαχταρώ να έχω υγεία εγώ και οι αγαπημένοι μου άνθρωποι, ούτως ώστε να μπορούμε να  μοιράζομαστε στιγμές. 
Τα τελευταία χρόνια το να βρίσκομαι όσο το δυνατόν περισσότερο με τους ανθρώπους μου, έχει γίνει προτεραιότητα μου.
Λαχταρώ να κάνω ένα μεγάλο ταξίδι, σε έναν καινούριο, άγνωστο προορισμό.
Λαχταρώ να έχω, αλλά και να δημιουργήσω ευκαιρίες ούτως ώστε να μπορέσω να περάσω περισσότερες ώρες κοντά στη φύση. Μου προσφέρει χαρά και γαλήνη.
Λαχταρώ να διευρύνω τη δημιουργικότητα μου με καινούριους τρόπους και αφορμές.
Και τέλος, λαχταρώ να αποκτήσω ένα καινούριο χόμπι!



~*~

Η Κατερίνα ξεκίνησε την επαγγελματική της καριέρα ως χορεύτρια κλασικού μπαλέτου. Έχοντας χορέψει με πολλές ομάδες, αποφάσισε να μεταπηδήσει στην υποκριτική. 
Έχει ζήσει σε Αμερική, Λονδίνο και Βερολίνο.
Έχει δημιουργήσει το δικό της brand ελαιόλαδου το “M Estate” και λατρεύει τα ταξίδια, τα σκυλιά και την ασιατική λογοτεχνία.
Θα την βρείτε στην παράσταση "Τέλειοι Ξένοι" στο θέατρο Αθηνά και στο instagram: @katerinamisichroni





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις