ΛΑΧΤΑΡΩ


 
Καιρό τώρα λαχταρούσα να πάρω μια απόσταση από τα πράγματα και να ξεκινήσω κάτι καινούργιο, κάτι από το μηδέν.
Κάτι χωρίς προσδοκίες, χωρίς αυτοπεριορισμούς, κάτι που θα εκφράζει την ψυχή μου και θα ομορφαίνει τις μέρες μου, κάτι που θα λαχταρώ να κάνω.
Μετά από ένα παράξενο και ιδιαίτερο καλοκαίρι που έφυγε με αργά βήματα σαν σαλιγκάρι μετά τη βροχή, αφήνοντας πίσω του το υγρό αποτύπωμα του, αποφάσισα να ακούσω την εσωτερική μου φωνή κι όπου με βγάλει.
Έτσι γεννήθηκε αυτό το blog. Μέσα από μια λαχτάρα. Μέσα από την λαχτάρα της αλλαγής, της διαφορετικότητας, της αυθεντικότητας, της ελευθερίας. 
Λαχταρώ λίστες με τραγούδια που θα με γαληνεύουν και απογεύματα με όμορφα βιβλία. Λαχταρώ κουβέντες με φίλους που θα με κάνουν να νιώθω πως υπάρχει ελπίδα, μοναχικές στιγμές με ουσία, βόλτες με το σκυλί μου, αγκαλιές και φιλιά που κρατάνε για πάντα.
Λαχταρώ αποδράσεις του μυαλού και πρωινά στο κρεβάτι, βάζα γεμάτα λουλούδια και γλυκό του κουταλιού μετά από τον μεσημεριανό ύπνο.
Λαχταρώ το χέρι του συντρόφου μου πλεγμένο στο δικό μου, την αγκαλιά της κόρης μου λίγο πριν αποκοιμηθεί, την συντροφιά του εαυτού μου, λαχταρώ να γνωρίσω ανθρώπους και μέρη που θα με ταξιδέψουν, μα πάνω από όλα, λαχταρώ όλα αυτά να τα μοιραστώ μαζί σου.
Ελπίζω και εύχομαι με τον καιρό, να βρίσκεις κι εσύ μέσα στο νέο μου blog αυτό που λαχταράς, να εμπνέεσαι και να ελπίζεις μέσα από αυτό για κάτι καλύτερο.
Το "ΛΑΧΤΑΡΩ" μπορείς να το βρεις και στο instagram σε περίπτωση που θέλεις να το ακολουθήσεις!
Θα χαρώ πολύ να μου πεις τη γνώμη σου για το πως σου φαίνεται το καινούργιο μου εγχείρημα, αφήνοντας μου ένα μνμ εδώ.

Εις το επανιδείν!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις